Εύρηκα > Corporate Profile

Ενίσχυση εικόνας, δειγματοδιανομή προϊόντων.

Η βασική ιδέα ήταν να συνδεθεί το Brand «Εύρηκα» με τη μόδα. Έτσι επιλέχτηκε σαν όχημα το «13ο Athens Xclusive Designers Week» το οποίο υποστήριξε ως silver χορηγός. Ένα εντυπωσιακό περίπτερο δέσποζε στην είσοδο του lobby, από το οποίο οι προσκεκλημένοι έπαιρναν ως δώρο ένα τσαντάκι γεμάτο με προϊόντα Ευρηκα. Μοιράστηκαν 6.500 τσαντάκια και κάθε βράδυ «πλημύριζαν» την  Λ. Συγγρού, με τον λογότυπο Εύρηκα.

Το event και οι παράλληλες ενέργειες σχεδιάστηκαν ώστε να δίνουν τη δυνατότητα ενίσχυσης των πωλήσεων και δημιουργίας ευκαιριών δημοσιότητας.