W.S. Karoulias > Bulldog – Λανσάρισμα στην Ελληνική αγορά

  1. Δημιουργία awareness για τη μάρκα και το προϊόν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  2. Δημιουργία ζήτησης.
  3. Γνωστοποίηση σε δημοσιογράφους (food & spirits), ώστε να λειτουργήσουν ως διαμορφωτές κοινής γνώμης.

    Για την παρουσίαση του προϊόντος, στο δύσκολο και απαιτητικό κοινό των δημοσιογράφων, επιλέξαμε ως καταλληλότερο μέρος την κατοικία του Βρετανού πρέσβη στην Αθήνα, γεγονός που μας εξασφάλιζε παράλληλα και τη σύνδεση του Brand με τις αξίες και τη Βρετανική καταγωγή του.

  4. Να «κυκλοφορήσει» γρήγορα το προϊόν στα μεγαλύτερα Clubs και Bars της χώρας.
    Να γίνει κυρίαρχο μέρος της νυχτερινής διασκέδασης.

Πραγματοποιήθηκε μια σειρά από promo events, σε συνδυασμό με τα Esthete parties του γνωστού DJ Αλέξανδρου Χριστόπουλου, στα πιο γνωστά Clubs και Bars σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Μύκονο.

Ο σχεδιασμός και υλοποίηση των ενεργειών καθώς και του POP υλικού (banners, press wall, ρούχα των bartenders και των promoters/Konstantinos Laskos by Melis) έγιναν από την Front Line.

Για τη δημιουργία δημοσιότητας λειτούργησε, από την Front Line, γραφείο τύπου που επιμελήθηκε την παραγωγή press kit, συγγραφή δελτίων τύπου, διανομή σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, follow up, publicity report.